۲۰۱۷ کادیلاک CT6 پلاگین هیبریدی هست سدان لوکس بزرگ، سبز | Inhabitat

[ad_1]

کادیلاک هل دادن استراتژی های تازه ماشین سبز آنها خواهد شد را ۱ اثر بزرگتر از خود ELR پلاگین هیبریدی – کم انجام خودرو شرایط فروش موفقیت امیدواریم. به جای تولید مستقل پلاگین هیبریدی, مانند ELR کادیلاک پلاگین هیبریدی از آن صف منظم با تازه هیبرید پلاگین CT6 2017 شروع انتشار نسخه خواهد شد.

 کادیلاک ct6 کادیلاک, کادیلاک ct6 هیبرید پلاگین, پلاگین هیبریدی, کادیلاک 2017، 2017 ct6 کادیلاک بررسی، سبز ماشین سبز حمل و نقل, ماشین الکتریکی, لیتیوم یون باتری 2017 کادیلاک ct6 پلاگین

CT6 2017 پلاگین هیبریدی هست فقط در حال حاضر رسیدن به نمایشگاه کادیلاک دادن رقیب به دیگر لوکس سدان برقی، مانند S مرسدس بنز ۵۵۰e , BMW 740e و پورشه Panamera E و ترکیبی.

CT6 پلاگین هیبریدی می توانند سفر تا ۳۱ مایل در حالت الکتریکی هست که بهتر از شرم آور حدود ۱۲ مایل EV هست که مدیریت S550e به فشار خارج از باتری آن هست. اگر کاپوت را باز می کنید، شما نمی بینم V6 یا موتور بزرگ V8 مانند بسیاری از وفاداران کادیلاک به استفاده می شود. در عوض، CT6 پلاگین هیبریدی turbocharged 2.0 L موتور چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی متغیر انتقال مجهز هست. باتری یون لیتیوم بزرگ قدرت برق بخشی از سیستم از پشت backseat و طول می کشد تا ۴٫۵ ساعت را به طور کامل شارژ در ۲۴۰ ولت خروجی.

مرتبط با: هوندا گام با استراتژی تازه خودروی سبز

 کادیلاک ct6 کادیلاک, کادیلاک ct6 هیبرید پلاگین, پلاگین هیبریدی, کادیلاک 2017، 2017 ct6 کادیلاک بررسی سبز ماشین سبز حمل و نقل ماشین الکتریکی, لیتیوم یون 2017 کادیلاک ct6 پلاگین

در مجموع، سیستم تولید ۳۳۵ اسب بخار و ۴۳۲ پوند فوت گشتاور هست که آن را به طور مستقیم در وسط صف CT6 قرار می دهد ، با تنها دو turbocharged 3.0 L V6 آن ضرب و شتم. CT6 پلاگین هیبریدی می تواند در رسیدن به ۶۰ مایل در ساعت ۵٫۲ ثانیه و ۶۲ امتیاز MPGe همراه هست. به علاوه حدود ۳۱ مایل رانندگی بیش از تقریبا هر پلاگین هیبریدی در بازار غیر از باشگاه ولت و ب ام و i3 هست اما نه از این مدل به عنوان لوکس یا راحت هست.

 کادیلاک ct6 کادیلاک, کادیلاک ct6 هیبرید پلاگین, پلاگین هیبریدی, کادیلاک 2017، 2017 ct6 کادیلاک بررسی، سبز ماشین سبز حمل و نقل ماشین الکتریکی باتری لیتیوم یون, 2017 کادیلاک ct6 پلاگین

در راه CT6 تلاش می کند برای پیدا کردن تعادل کامل بین عملکرد و بهره وری. شما می توانید انتخاب کنید بین سه حالت رانندگی: تور ورزش و نگه دارید. تور تنظیم استاندارد هست، اما اگر می خواهید به تجربه بیشتر هیجان انگیز رانندگی حالت ورزش با پدال تهاجمی خود را نقشه برداری و فرمان پاسخ وجود دارد. حالت انتظار درایور ذخیره حدود EV برای استفاده های بعدی شاید در مرکز شهر، به عنوان مثال اجازه می دهد. چهار حالت انتخاب باتری regen برای نیروی تازه یافتن انرژی زیادی را که شما می خواهید وجود دارد. تنظیم قوی ترین تقریبا برای ۱ رانندگی پدال، چیزی هست که باعث می شود i3 آنقدر بزرگ رانندگی در ترافیک هست که اجازه می دهد.

 کادیلاک ct6 کادیلاک, کادیلاک ct6 هیبرید پلاگین, پلاگین هیبریدی, کادیلاک 2017، 2017 ct6 کادیلاک بررسی، سبز ماشین سبز حمل و نقل ماشین الکتریکی باتری لیتیوم یون, 2017 کادیلاک ct6 پلاگین

آنچه در آن مانند به درایو هیبرید پلاگین CT6 هست؟

رانندگی در اطراف لس آنجلس در هیبرید پلاگین CT6، آن آسان به را فراموش کرده ام شما در حال رانندگی کادیلاک برق هست. گشتاور لحظه شتاب می کند نسیم و حدود EV 31 مایل هست که کافی هست برای errands کوتاه در اطراف شهر. با ۰-۶۰ mph زمان تنها ۵٫۲ ثانیه، هیبرید پلاگین CT6 می تواند سرعت گذشته بسیاری از خودروها با ورزش. اگر چه سریع هست، هنوز صندوقدار ورزشی واقعی نیست. اگر شما به دنبال تجربه رانندگی sportier، شما احتمالا خواهید برای اتمام Panamera عوض اما اگر شما در بازار برای بزرگ سدان لوکس بدون مجازات اقتصاد سوخت هیبرید پلاگین CT6 سخت به ضرب و شتم هست.

 کادیلاک ct6 کادیلاک, کادیلاک ct6 هیبرید پلاگین, پلاگین هیبریدی, کادیلاک 2017، 2017 ct6 کادیلاک بررسی، سبز ماشین سبز حمل و نقل ماشین الکتریکی باتری لیتیوم یون, 2017 کادیلاک ct6 پلاگین

قیمت گذاری برای ۲۰۱۷ کادیلاک CT6 پلاگین هیبریدی شروع در $۷۵,۰۹۵٫ تنها در ۱ اصلاح با ویژگی های استاندارد مانند نمایشگر سربالا sunroof پانوراما صندلی عقب گزینه سیستم و افزایش دید بسته می آید.

عکس @Inhabitat و کادیلاک

+ کادیلاک

[ad_2]

معماری تکست

پاسخ دهید