هیوندایی این گزارش کار در حالت جامد نسل بعدی برای وسایل نقلیه الکتریکی باتری | Inhabitat

[ad_1]

شرکت(کمپانی) های بزرگ خودرو مانند هیوندای با هیدروژن و برق منابع سوخت پاک toyed هست اما در حال حاضر به نظر می رسد سئول، کره جنوبی برپایه تولید کننده ممکن هست گرفتن ۱ قدم بزرگ به سمت بهبود تکنولوژی خود ماشین های الکتریکی با باتری های حالت جامد. گزارش ۵ آوریل از کره کنيد شرکت(کمپانی) ماشین باتری خلبان در مقیاس تولید تجهیزات که در آنها فن آوری باتری در حال گسترش که می تواند ذخیره انرژی بیشتر و تعویض بازی برای صنعت کرد.

 هیوندای Ioniq هیوندای Ioniq ماشین الکتریکی اتومبیل های برقی خودرو الکتریکی، وسایل نقلیه الکتریکی کنيد کره, کره جنوبی, باتری و باتری و باتری های حالت جامد و باتری های حالت جامد، فن آوری باتری تکنولوژی, ماشین, ماشین, خودرو, لیتیوم یون, لیتیوم یون باتری های لیتیوم-یون

هیوندای ممکن هست کار بر روی باتری های حالت جامد در تجهیزات خود آنها را، با دقت به اطلاعات به دست آمده به وسیله کره کنيد از که آنها را به لقب منابع نزدیک به این موضوع توضیح داده شده. آنها به نقل از این منبع گفت “هیوندای در حال گسترش باتری های حالت جامد از طریق باتری Namyang مرکز آن R&D اولویت تیم گسترش و آن سطح تکنولوژی میباشد.”

مرتبط با: ۲۰۱۷ هیوندای IONIQ EV پلاگین هیبریدی و نسخه های ترکیبی

عرضه هیوندای ظاهرا گسترش فن آوری بدون استفاده از باتری های کره ای تولید کنندگان مانند شیمی ال جی یا سامسونگ SDI. منبع مقایسه هیوندای در رویکرد به تویوتا-آنها همچنین امکانات تولید با دقت به منبع خود را. منابع صنعت گفت: هیوندای هرالد کره ممکن هست قادر به تولید باتری های حالت جامد حدود ۲۰۲۵ توده.

گفته تحلیلگر موسسه تحقیقات اقتصادی ال جی چویی deok کنيد کره “.. .if خودروسازان قادر به تولید انبوه باتری های نسل بعدی موفق شوند، پارادایم باتری در آینده ممکن هست منتقل شده.”

 هیوندای Ioniq هیوندای Ioniq ماشین الکتریکی اتومبیل های برقی خودرو الکتریکی، وسایل نقلیه الکتریکی کنيد کره, کره جنوبی, باتری و باتری و باتری های حالت جامد و باتری های حالت جامد، فن آوری باتری تکنولوژی, ماشین, ماشین, خودرو, لیتیوم یون, لیتیوم یون باتری های لیتیوم یون

به لقب باتری حالت جامد حمل کمتر خطر انفجار آنها در نظر گرفته امن تر از باتری های معمولی. با دقت به Electrek، هیچ شرکت(کمپانی) تولید باتری حالت جامد در مقیاس بزرگ و در ۱ قیمت رقابتی با باتری های لیتیوم-یون نتوانسته هست. همراه با تویوتا، فورد در تکنولوژی نیز تفننی هست.

شرکت(کمپانی) های مانند بوش و Dyson نیز در فن آوری؛ سرمایه گذاری دومی راه اندازی باتری حالت جامد در سال ۲۰۱۵ برای ۹۰ میلیون دلار با دستور کار ای برای ساخت کارخانه ۱ میلیارد دلار به دست آورد.

از طریق هرالد کره و Electrek

عکس از طریق Jakob Härter در فلیکر و انبار ویکی مدیا

[ad_2]

معماری تکست

پاسخ دهید