جمعه پنج با تئودور Kerlidis

[ad_1]

مهندس آرشیتکت تئودور Kerlidis فرود نقش خود به لقب مدیر ملبورن اساس k20 معماری در سال ۲۰۰۱ زمانی که او در راه اندازی شرکت(کمپانی) با آنتونی Uahwatanasakul. پدر و مادرش یونانی منتقل به استرالیا در ۱۹۶۰s جایی که او در بر داشت او معماری تماس بعد از کشف طرح های ۱۹۵۰s. که عشق به رهبری او را برای تحصیل معماری در دانشگاه ملبورن که در آن او به دست آورده مدرک خود را در سال ۱۹۹۵٫ او صرف زمان اخذ تجربه زیر کمربند خود را در شیوه های دیگر قبل از احداث k20 هست. دقت خاص به گسترش پایدار و چه پروژه(طرح) های خود آینده را شکل می آن هست جای تعجب نیست که او و تیم او چنین پی هستند بعد از شرکت(کمپانی) به استخدام. برای این هفته جمعه پنج ما فرو رفتن به برخی از چیزهای مورد علاقه Kerlidis’.

عکس به وسیله پیتر هایت

۱٫ Gumtrees
به لقب ۱ مهندس آرشیتکت من تمرکز این هست که ایجاد علاقه و ارتباط قرار می دهد و تمرکز من این هست که گسترش پایدار معماری. اخیرا من دو ماه از عمل به گذراندن وقت با خانواده جوان من برای سفر در زمان خاموش. تا لحظه های من بود خاموش من آشکارا ببینید چقدر ما محیط بافت شهری مصرف بود نتوانسته بود. من در حال حاضر متوجه باشید که به اندازه کافی برای فقط ایجاد معماری پایدار نیست اما که ما باید برای ایجاد مکان های سازگار با محیط زیست که در آن ما ترکیب طبیعت و محیط زیست از محل به آن هدف
معماری.

من به الهام طبیعت و هدف من این هست که ایجاد مکان که لینک ما را به جهان طبیعی مکان از آن ما می توانید آسمان دیدن، شنیدن صدای پرندگان در طلوع آفتاب و احساس باد آن را از طریق درختان عبور می کند. طبیعت اطراف ما هست ما بخشی از آن هستند و ما را در درون پارامترهای آن ساخت. متولیان این مکان زیبا می کنیم و من در حال حاضر من نقش را به لقب ایجاد/بالا بردن که ‘فضا’ خارج از ساختمان های ما را ببینید.

Gumtrees هست منحصر به فرد استرالیا و حتی کپک نشین شهر احساس می کند برخی از ارتباط با بوش وحشی استرالیا. بعد از همه، همه ما بزرگ آواز آهنگ قدیمی، Kookaburra در قدیمی صمغ درخت نشسته. زمانی که خارج از کشور، بینایی و بویایی اکالیپتوس من یادآوری فوری از خانه هست. رنگ و خط و شکل حدي فورا تشخيص هستند و علت غریزی واکنش عاطفی را که کشش قوی خانه.

درختان هستند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما. زمانی که من ایجاد مکان من هدف این هست که نظم طبیعی از چیزهایی که به چشم انداز در
محل ما هست. طبیعت قوی تر از ما هست و هدف من این هست که در هماهنگی با آن که احاطه کرده و شامل ساختمان ها و مکان های من ایجاد زندگی می کنند. در اغلب موارد، یعنی gumtrees.

عکس به وسیله اندرو چپمن

۲٫ استرالیا
در حدود ۱۸۲۰ بریتانیا مهندس آرشیتکت و مهندس هنری رابینسون پالمر ایجاد چیزی هست که جهان را متحول می ریختن. ورقه های آهن موجی نور بود، قوی، به راحتی به نقاط دور افتاده ترین سیاره حمل و نقل و می تواند به ساختمان قابل اجرا به وسیله تقریبا هر کسی که می تواند به استفاده از چکش تبدیل شده.

آنچه من بخصوص دوست مورد ریختن استرالیا صداقت شکل آن هست که مقیاس پذیر و پاسخ به آن مکان و محیط آن هست. من اغلب مورد ریختن استرالیا که همیشه به یاد من به دنبال سادگی در فرم و مفهوم فکر می کنم زمانی که معماری من شروع به احساس پیچیده و پیچیده.

عکس به وسیله تئودور Kerlidis

۳٫ دریای اژه در ژوئیه
دریای اژه هست گستره وسیعی از آب، نقطه چین با جزایر که بین یونان و ترکیه قرار دارد. آن را دیده هست، ظهور و سقوط تمدن ها، Minoan، یونانی، فارسی و روم، و دریای بزرگ جنگ محل در آب آن را گرفته اند. با این حال، به من محل آرامش و زیبایی هست، سنگ گرم تحت اژه نورانی آسمان کمی سفید قایق در دریای آبی میله های قدیمی که در آن شما می توانید نوشیدن آبجو سرد یونانی، من آن را دوست دارم. (شما ممکن هست از نام من حدس می زنم، این بخش از جهان که با احساس می کنم ۱ پیوند قوی هست.)

سواحل شمالی دریای اژه در زمستان سرد هست اما در ماه ژوئیه گرم و استقبال هست. مانند بسیاری از مدیترانه، اژه مقصد توریستی برای مردم فرار از نقاط سرد اروپا تبدیل شده هست. هنوز از آن هست که آسان برای جلوگیری از مناطق گردشگری گسترش یافته هست و بخش خانواده ام و من بیشتر لذت بردن از کسانی که گسترش نیافته و طبیعی هست. ارتباط شگفت انگیز بین چشم انداز و محیط و فرهنگ و آب و هوا وجود دارد.

منبع عکس

۴٫ بزرگ اقیانوس جاده
جاده اقیانوس بزرگ برای ۲۴۳ کیلومتر در امتداد ساحل جنوب شرقی استرالیا بین Torquay و Allansford اجرا می شود. این تعهدی سنگین در اغلب بسیار دشوار شرایط به وسیله سربازان بازگشت بین سال های ۱۹۱۹ و ۱۹۳۲ ساخته شده و اختصاص داده شده به
سربازان در طول جنگ جهانی اول، آن را به بزرگترین بنای یادبود جنگ کشته شد. الهام از میراث آن و همچنین از زمین بسیار زیادی که از طریق آن مسیر باد، ویژه سنگ آهک پشته های رسولان دوازده را پیدا می کنم.

همچنین یادآوری به من پیوند ما به طبیعت هست. استرالیا کشور ساکنان سواحل هست اکثریت قریب به اتفاق مردم زندگی می کند یا گشت و گذار در نزدیکی ساحل و ساحل گشت و گذار در طول آن جاده سفر، خانه پر رونق فرهنگ. هر سال وقتی رول متورم عید پاک را به زنگ بیچ نزدیک Juc ژانویه پاره کردن حلقه گشت و گذار کلاسیک جذب هزاران نفر به ساحل.

چشم انداز جاده همیشه مرا که من در استرالیا هستم به یاد. باد می وزد و sunburnt و وحشی هست. همیشه ۱ منبع تجدید وحی و تعجب.

منبع عکس

۵٫ پیشه وری و پارچه های طراحی(طرح ریزی) شده
با دقت به ستاره واقعی فیلم شمال از شمال غربی، کری گرانت، اما خود را با دقت به خوبی طراحی(طرح ریزی) شده بود: سبک وزن پشم تک سینه، شومینه ventless با سه دکمه خواب و lapels بریده شده هست. شلوار با pleats رو به جلو. کت و شلوار معروف که پوشنده لباس خود را از طریق ۱ سری از فریب و سردرگمی که لباس کمتر bedraggled را ترک کند و فرد داخل آن را آسیب پذیر و در معرض به اجرا درآمد. چنین قدرت دوخت سفارشی هست.

دایی من بود و در ۸۰ هست، خیاط. من در سنین اختلاف متناسب با کت و شلوار و لباس off-the-rack صرف یاد گرفتیم. پارچه، برش و خط کت و شلوار راحتی و هدف را قادر و مانند آن را در خانه خود را در راه همان پارچه و خط خوبی مدل دهید ساختمان را
کسانی هست که ساکن آن احساس. من ایجاد ساختمان ها و اماکن به ارضا نیازهای مشتری ما و ایجاد گفتگو بین مردم و محیط زیست در محل. من در محل ساختمان را در چشم انداز و متن آن در سطح جامعه ساختمان نگاه کنید. به لقب کت و شلوار خوب برش ساختمان و محل مقیاس و تناسب بیشتر از تماس با آن هدف و متن آن می کند که اما آن نیز بلند ارواح ما باید داشته باشد.

با دقت به طبیعی ترین لباس های معماری نیست، اما آن را نزدیک به کمال هست.

[ad_2]

معماری تکست

پاسخ دهید